2008年8月21日 星期四

Fab之十七


我一向很喜歡種具有諷刺喜劇效果(又有點傻頭傻腦)的東西,這個Dominic Wilcox推出的印章系列就深得我心,同樣的話每次都要寫太麻煩嗎?現在只要蓋章就夠了喔!!(這系列真的收集許多老梗字句,有夠實用)

現在有八款
1. All I ask for is one last chance
(再給我最後一次機會!!)

2. In all my life I've never met anyone as beautiful as you
(你是我這一生最美的相遇)

3. I sincerely apologise for all the trouble I've caused
(對不起我造成這麼多麻煩)

4. I swear on my mother's grave I'll never do that again
(我發誓絕不會再犯!!)

5. I know in the past I've found it difficult to say these words but I LOVE YOU
(我以前一直很難說出口,但是,我愛你!!)

6. What do you mean I'm always too busy?
(你說我老是太忙是什麼意思?)

7. You're right, the key to a strong relationship is communication.(你對,良好的關係奠基在溝通上)

8. Set of two Stamps - It wasn't my fault! & But I've changed!
(兩個一組,"不是我的錯!!"和"我已經改了!!")

款款不管是在情場上或職場上都實用的不得了哪...(最好笑的是這系列的產品還叫"Honesty Stamps")

圖片來自thorsten van elten